Translate

samedi, février 07, 2009

Last day in Pune with the Ketkars











I have so many pictures I would like to show you when I am saying Thank you and Good bye to my dear indian family !
but I hope you had at least the impression of how happy I have been , how gently treated I have been and how grateful I must feel .
Good bye my dear dear Tara . I am leaving a sister behind
Good bye my old faithful friend Mohan;
Good bye sweet clever beautiful Asmi . I liked your pretty nice friend .
Good bye wise, clever wonderful Mandy
Good bye dear beautiful discreet Anushka . I have a new friend in this Ketkar family !
Good bye to the sweet little Pinky who as well touch my heart
I thank you all for your time , your attention , your work, your wisdom, your concern Yourway to love is PRICELESS
!


Au moment de partir je ne sais comment les remercier tous de tant de gentillesses, d'attentions, que ce soit Tara que je reconnais comme ma soeur orientale , que ce soit Mohan le fidèle allié sage et généreux , que ce soit Mandar devenu si responsable, si habile tout en demeurant joyeux , que ce soit sa jeune épouse si belle et si discrète ou leur petite fille si attachante et si incroyablement en avance sur son âge , déjà bilingue , pleine de vie .
Merci à vous tous pour ce que j'ai reçu d'amour lors de ce passage encore . De quoi me faire dire une fois de plus combien dès que l'amour transpire de jour en jour la vie peut être belle sur cette planète . Comme a écrit Sydney Poitier à sa petite fille , je le cite de mémoire : je ne sais pas si tu croiras ou pas qu'il y a une vie après la mort mais vis celle ci à fond et n'oublie pas d'apprécier la vue !

Aucun commentaire: